Nieuws

In het weekend van 22 en 23 juni is de selectie op turnkamp geweest. We hebben een zeskamp, bingo en een crazy 33 gedaan. Tijdens de crazy 33 hebben de meiden verschillende opdrachten moeten doen, die zijn ook terug te zien in de reel.

Ander nieuws

💙🧡 Wij doen van 2 t/m 24 september weer mee aan de Rabo ClubSupport. Stemmen kan via de Rabo app of rabobank.nl/clubsupport op R.K.S.V. Linne. 🧡💙

Het nieuwe seizoen is gestart! En dat betekent dat er bij de turnselectie weer een heleboel meiden zijn ingestroomd bij de onderbouw. Op de foto alle (pre)instappers van dit seizoen🤩! Helaas missen we turnster Julie op de foto's.

Afgelopen woensdag hebben we het seizoen afgesloten bij All in Echt🎳. Daarna hebben we bij trainster Chaline thuis frietjes gegeten en afscheid genomen van Faye, Isa-Beau, Elin en Dana.

Wij wensen iedereen een fijne vakantie!☀️🏖️