Nieuws

Vandaag vond voor de onderbouwers van de turnselectie het laatste meetmoment van dit seizoen plaats. Het was een geslaagde middag, waarbij de turnsters lieten zien dat ze alweer moeilijkere stapjes beheersen dan de vorige keer. Goed gedaan meiden!🤩 @sparta_venlo Bedankt voor de organisatie!

Ander nieuws

Wij hebben vanuit de Rabo ClubSupport een mooi bedrag in ontvangst mogen nemen. Hiervoor willen we graag iedereen bedanken die op ons gestemd heeft.💙🧡

Jenna, Mila en Maureen hebben hun niveau 1 diploma gisteren in ontvangst mogen nemen.

We zijn trots op deze en alle andere train(st)ers die we mogen opleiden binnen de club.🤸🏼‍♀️

Wij doen dit jaar weer mee aan de grote clubactie. Met de opbrengt willen we nieuwe materialen aanschaffen en activiteiten organiseren voor de leden.

Nog geen lootje gekocht? Dat kan nog steeds via onderstaande link: