Eerste plaatsingswedstrijd Panningen & Reuver

Ingediend door Fabienne Hermans op ma, 11/15/2021 - 20:42

Wat was het genieten voor de turnsters en trainsters om weer op een wedstrijd te mogen staan!

Op zaterdag ochtend turnden Pien en Nori (niv 3) samen met Linn, Jilke, Kayleigh en Mirthe van Jan van Weert hun wedstrijd. Ze begonnen sterk op sprong en brug. Nori wist op brug zelfs een 14.050 te scoren! Pien turnde voor het eerst een streksalto van de brug en die ging super goed! Leuk om te zien dat deze turnsters écht een team vormden. Dit gezellige topteam won de wedstrijd met maar liefst 8 punten op de nr. 2!

Fé (niv 2) vormde samen met Platform een team. Fé turnde naar behoren met een mooie sprong en vloer! Fé werd samen met haar team 2e!

In wedstrijd 2 waren Fayah, Mila en Lene (jeugd div 2) aan de beurt, hier hebben ze een aantal mooie dingen laten zien. Fayah had met een 11.500 het hoogste punt op balk. Op brug is er nog ruimte voor verbetering. Mila maakte een aantal dure foutjes op de brug, maar noteerde wel het 3e punt op sprong! Fayah werd 6e en Mila 9e. Lene, die sinds dit seizoen de overstap naar RKSV Linne gemaakt heeft, heeft een mooie wedstrijd geturnd zonder grote fouten. Dat werd beloond met een mooie 2e plaats!

In de laatste wedstrijd was het de beurt aan onze senior Kelly. 1,5 jaar geleden turnde ze nog in de 6e divisie en vandaag pakte deze hardwerkende turnster het brons bij de senioren div 4! Heel knap en ontzettend verdiend!

Op zondagochtend mochten Bente, Jasmijn en Myrthe (junior div 3) hun wedstrijd turnen in Panningen. Bente had helaas nog veel last van haar blessure en heeft hierdoor de wedstrijd niet uit kunnen turnen. Wel had ze een mooie vloer en sprong. Myrthe en Jasmijn hebben goed geturnd, maar lieten op balk wat punten liggen. Myrthe werd 8e en Jasmijn 16e.

In Reuver mocht Imke (senior div 3) haar kwalificatie turnen. Imke heeft dit hartstikke goed gedaan en zonder grote fouten. Dat werd beloond met een mooie 11e plaats! Tevreden!

Goed gedaan allemaal en op naar de volgende wedstrijden!