Salsa-aerobics

Wat is dat?

Salsa Aerobic is een combinatie van Zumba en Sh ’bam, een trend die al enige tijd bekend is.
Dansen op ritmische Latin muziek of op hits uit de jaren 80 en 90 maar ook op hits van nu. Door de vele verschillende stijlen heb je niet in de gaten dat je tijdens de les calorieën verbrandt, afvalt en conditie opbouwt.
Een Win-Win situatie dus!

Ook Stepaerobic is een onderdeel in de les. Al zeer lang bekend in sportscholen maar nog steeds actueel.
Tijdens de stepaerobic les word je uitgedaagd om steeds meer combinaties te oefenen en zo je coördinatie en conditie te verbeteren. Maar je hele lichaam heeft er profijt van en je houding wordt getraind.

Dus heb je zin om te swingen, plezier te maken en af te vallen dan is dit dé sportles voor jou. Een laagdrempelige les die voor iedereen toegankelijk is.

Wil je eens komen kijken of een lesje meedoen dan ben je van harte welkom op dinsdagavond tussen 20.00 uur en 21.00 uur in de kleine zaal van de Harmoniezaal.

Zie ik je dan?

Swingende groetjes van Ingrid

Trainster Ingrid van Zoest

Trainster Salsa Aerobic
Ingrid van Zoest

De kosten voor het Salsa Aerobics bedragen € 15,00 per maand.

Eenmalige inschrijfkosten van €10,00.

De contributie wordt per half jaar (5 maanden) geïnd. De verenigingscontributie wordt jaarlijks geïndexeerd.

Naast de verenigingscontributie betaalt elk lid bondscontributie aan de KNGU. Deze bedraagt voor 2024 € 27,60 voor een lid t/m 16 jaar. Voor oudere leden bedraagt dit € 34,-. De bondscontributie wordt eenmaal per jaar geïncasseerd via de vereniging.