27/28 nov 2021 - Tweede voorwedstrijd Brunssum

Ingediend door Anoniem (niet gecontroleerd) op ma, 12/06/2021 - 19:07

2x zilver en 3x brons in Brunssum!

Zaterdag:
Nieuw wedstrijdweekend, nieuwe pakjes ? Omdat onze bijbestelde wedstrijdpakjes nog niet binnen zijn, mochten we deze wedstrijd gelukkig de pakjes lenen van de turnsters van Swentibold Sittard, super fijn!

De pakjes brachten geluk, want het sup D team van Jasmijn, Myrthe, Imke, Kelly en Lotte van Gympoint Echt pakte knap en verdiend het zilver! ?

Ons andere sup D team, bestaande uit Fayah, Mila en Lene en Sarah, Floor en Romy van Atalanta Maasbracht turnde ook een goede wedstrijd met ruimte voor verbetering. Vandaag was dit mooie turnen genoeg voor het brons! ?

Zondag:
Vanochtend mochten Viënne, Stella, Nikki, Fina en Annika (niveau 4) laten zien waar ze zo hard voor getraind hebben. Sanne kon vandaag helaas niet meedoen, maar hopelijk is ze er de volgende wedstrijd weer bij! De turnsters hebben goed hun best gedaan en zijn 5e geworden.

Daarna was het de beurt aan Isa, Lieke, Dana en Nikkie (sup G). Al deze turnsters hebben minimale wedstrijd ervaring, maar dat was niet te merken! Ze hebben allemaal super goed geturnd en dat werd beloond met een mooie 2e plaats met hun team samen met een turnster van Pareja en individueel werd Isa zelfs 2e en Dana 3e!

Toppers! Super goed gedaan!